Perro: Guter gick i alla fall till Luleå för att ta SM-guld enligt artikel på Hockeypuls. Luleå får väl också sälja honom vidare om han börjar hänga med huvudet. Kanske sikta på Stanley Cup? Annars bjuder vi gärna Luleå på ett sänke med stil;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Luleå får väl också sälja honom vidare om han börjar hänga med huvudet. Kanske sikta på Stanley Cup?
Annars bjuder vi gärna Luleå på ett sänke med stil;)