1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918419

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
diffe: Jag diskuterar inte, men jag har köpt. Annars kan jag hålla med om att de borde sälja in fler aktier med uppsökande verksamhet, båda bland privatpersoner och företag, men det kanske de redan gör. Vad vet jag.

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Woody Jokinen: Jag har drivit företag i 2 år snart, har aldrig fått ett samtal från Timrå eller någon annan förening i närområdet heller för den delen.

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Woody Jokinen: Där satt den! Den före detta Timrå spelaren och Stanley-Cup vinnaren Fredrik Modin har nu valt att bli delägare i Timrå IK och lämnar en hälsning!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer