Rip Kirby: Samma säkerhetsrisk som var klart bästa back förra match samt en av de få backar som inte var inne på ett baklängesmål. Drugge har klart bästa uppspelen av alla backar. Men Söderberg har ju imponerat. Not
Ahpl: Jag tycker Drugge genomgående visat upp ett väldigt tveksamt passningsspel och hans kroppsspråk kvalificerar honom inte för spel i SHL på långa vägar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer