1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918797

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Svedberg kan vi ju skeppa iväg, alldeles för dålig alldeles för ofta. Våran viktigaste post i år. Skiter i att han kan spika igen en eller två matcher. Aldrig varit med om maken till ojämn målvakt. Dessutom verkar han vara en stor jävla cry baby.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
{3405}: Svedberg är ju överallt. Och då menar jag inte på ett bra sätt, han kastar sig runt och ska göra teveräddningar som om hela världen vilade på hans stålmannen-axlar. Det var ett misstag att ställa honom i målet, han verkar ha ett klent psyke och det sitter uppenbarligen i sedan förra matchen.

Nä han är inte räddaren som alla utmålade honom till på förhand. Han står inte på huvudet i matcher. Det börjar bli mer och mer tydligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer