Jäklar vad gnälligt det är härinne då....kom igen...trodde nån verkligen att detta lag skulle fortsätta genom serien som de första 5-6 omgångarna? Klart man ska vara besviken att vi ger bort matchen i andra perioden, men detta gnäll hjälper ju ingen....alltid lätt att sitta på läktaren och i efterhand klaga på allt som är fel med facit i hand... Rött-o-vitt alltid !!!!1
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Rött-o-vitt alltid !!!!1