TIK-Lund: Grymt inlägg 👍! Håller med angående målvaktsresonemanget. Bratten skulle stått igår o även nån tidigare match. Och Svedberg skulle blivit utbytt tidigare i den förra matchen också. När där får Freddan göra om och göra rätt. Och sen i PP måste han för sjutton köra de som har förutsättningar att spela PP... Nu får vi hoppas på poäng i den viktiga matchen mot sur Hv imorgon. Nu ska det åtminstone kämpas o slitas som aldrig förr får jag hoppas💪! För då kan det gå...👍!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med angående målvaktsresonemanget.
Bratten skulle stått igår o även nån tidigare match.
Och Svedberg skulle blivit utbytt tidigare i den förra matchen också.
När där får Freddan göra om och göra rätt.
Och sen i PP måste han för sjutton köra de som har förutsättningar att spela PP...
Nu får vi hoppas på poäng i den viktiga matchen mot sur Hv imorgon. Nu ska det åtminstone kämpas o slitas som aldrig förr får jag hoppas💪!
För då kan det gå...👍!