DJ Hemp: Det här resultatet är inget att gräva ner sig för. Ibland går allt åt helvete. Timrås bästa och svåraste tid är nu. Kryptiskt. Men allt får en förklaring. Och solen stiger alltid upp över Timrå IK. (Även om nätterna kan vara jävligt kalla ibland...) En TIK:are går aldrig ensam!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kryptiskt. Men allt får en förklaring. Och solen stiger alltid upp över Timrå IK. (Även om nätterna kan vara jävligt kalla ibland...)
En TIK:are går aldrig ensam!