1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1923452

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2018-11-18
Den som säger att Berglund är nyttig för laget är helt ute och cyklar. Han är en katastrof defensivt och spelar i helt fel liga. Han håller i allsvenskan, däremot inte i närheten av att räcka till i SHL.

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2018-11-18
{297}: Tillbaka..
Ja, det är ju 80procent minst som är av allsvensk modell.
Vi kan vara de sämsta nykomlingen i SHL sedan många år.
Det tråkiga tycker jag är att man inte kämpar, tacklar, åker skridskor mm.
Det känns ju som att vi är mycket sämre än ifjol faktiskt. Även om SHL är bättre.

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2018-11-18
{297}: Han är som någon sa bara två äpplen hög o enligt mig alldeles för lätt!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer