Den som säger att Berglund är nyttig för laget är helt ute och cyklar. Han är en katastrof defensivt och spelar i helt fel liga. Han håller i allsvenskan, däremot inte i närheten av att räcka till i SHL.
{297}: Tillbaka.. Ja, det är ju 80procent minst som är av allsvensk modell. Vi kan vara de sämsta nykomlingen i SHL sedan många år. Det tråkiga tycker jag är att man inte kämpar, tacklar, åker skridskor mm. Det känns ju som att vi är mycket sämre än ifjol faktiskt. Även om SHL är bättre.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer