stoff: Föreningens kommunikation med oss supportrar, delägare eller kanske blivande delägare, är ynklig.
Jag vill veta långt mycket mer kring hur föreningen själv ser på den närmaste framtiden. Vad är förväntningarna, hur långt är man beredd att gå för att hänga kvar i SHL? Hur mycket för tidigt gick vi upp eg, hur oförberedda var vi? Är ett ev uttåg ur SHL nåt som finns med i beräkningarna eller vore det förödande för föreningen? Etc.
Siffror i all ära men jag vill nog främst höra ansvarigas tankar kring detta....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer