1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1925346

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
mikenomad: En hund ligger begraven angående den ekonomiska satsningen, ingen ska inbilla mig att detta lag med unga lovande spelare och en handfull föredettingar och överblivna SHL-spelare kostar några större summor. Om så är fallet Nubben kastat bort pengarna på ett AS-lag så vet jag inte vad man ska säga. Det handlar om förtroendet för föreningen. Spela med öppna kort och visa lite handlingskraft. MR, Madhawk brukar visa lönerna i respektive lag, vi får nog vänta och se tills dess.

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Nisse1: Ja jag vet inte men bara att vi är flera som känner sådana olustkänslor är ju en berättelse om dålig kommunikation från föreningen. Och det är lite olyckligt om man nu förväntar sig att folk ska vilja bli delägare...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer