1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1926979

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
JobbaPuck: det är inget gnäll, det heter konstruktiv kritik. Du kan googla wikipedia så förstår du

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Tikkare: Höhöhö... Du har ohyggligt svårt med läsförståelsen, än mindre förmågan att sätta dig in i rådande situation.

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Tikkare: Lilla jag tycker att vi borde vara vänner här inne o sluta gnälla på allt o alla vi är ju trots allt Timrå fans!! Bättre att stötta varandra än att kivas om vissa saker ingen tjänar på att vi är ovänner men visst lite gnål med glimten i ögat måste de va 😅😂😉

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer