Tikkare: Det handlade om nåt helt annat. Jag fick en rimlig förklaring och gav det hela en chans. Avstängningen hävdes och dessutom så blev de raderade inläggen inlagda igen. F a t t a r d u? Såna som du gör en dock mer sugen än nånsin på att lämna.
Gnälls det inte på spelare som alla på förhand visste höll HA-kvalitet så är det klubben med den i särklass minsta organisationen som får sig en råsop. Det finns som sagt ingen förståelse för nåt. Visst kan man skriva det ena och det andra i affekt under och efter match, den lidelsen och passionen hör liksom supporterdelen till, fast det som i nuläget fortlöper dag ut och dag in härinne får orimlighet att blekna i jämförelse.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gnälls det inte på spelare som alla på förhand visste höll HA-kvalitet så är det klubben med den i särklass minsta organisationen som får sig en råsop. Det finns som sagt ingen förståelse för nåt. Visst kan man skriva det ena och det andra i affekt under och efter match, den lidelsen och passionen hör liksom supporterdelen till, fast det som i nuläget fortlöper dag ut och dag in härinne får orimlighet att blekna i jämförelse.
"puckskalle"? Fränt. Jag brallar på mig.