Inlägg: 1929194
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Tycker Timrå skulle ställa in aktieförsäljningen helt och hållet. Samla in till förstärkningar i stället. Jag lägget inte en krona i detta läge på juniorhockey och sociala projekt. Detta lag kommer med nuvarande form och förmåga att vara chanslösa i kvalet
+ 3
Ikväll är det enmansshowernas afton för Timrå IK...
Och så blir det väl spiken i kistan nu i PP