1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1929320

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Seriens sämsta lag svar JA och ändå är 90% här nöjd varenda jävla gång man torska utan att det ageras på tränare spelare sportchef jävla by fånar

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Vad finns det att värva av kvalitet? En HA trupp som vi förväntar oss stordåd av. Nä inse en gång för alla att vi har sämsta truppen i SHL o då ser det ut så här.
Ett par målskyttar en riktigt bra center och några backar måste in men vad finns det att värva egentligen även om vi hade pengar? Har man tagit fan i båten får man ro den i land. Vad ska locka mer publik till arenan? Hedersamma förluster? Trött blir man!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer