Vad finns det att värva av kvalitet? En HA trupp som vi förväntar oss stordåd av. Nä inse en gång för alla att vi har sämsta truppen i SHL o då ser det ut så här. Ett par målskyttar en riktigt bra center och några backar måste in men vad finns det att värva egentligen även om vi hade pengar? Har man tagit fan i båten får man ro den i land. Vad ska locka mer publik till arenan? Hedersamma förluster? Trött blir man!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett par målskyttar en riktigt bra center och några backar måste in men vad finns det att värva egentligen även om vi hade pengar? Har man tagit fan i båten får man ro den i land. Vad ska locka mer publik till arenan? Hedersamma förluster? Trött blir man!