Smokey: Hela jävla föreningen är ju i obalans. Jag blir frustrerad att det är så tyst ifrån ledningen. Jag vet att allt behöver dom inte informera om, men nåt tycker jag man borde få veta. Om det nu finns några planer eller ideer till att vända det här.
Ska man försöka snåla sig kvar i SHL och hoppas det går vägen? Och samtidigt vill man sälja aktier till sina supporters? Det är nååt som inte är bra i föreningen. Varför stack Guter te x? Nää..det här luktar skit.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska man försöka snåla sig kvar i SHL och hoppas det går vägen? Och samtidigt vill man sälja aktier till sina supporters? Det är nååt som inte är bra i föreningen. Varför stack Guter te x? Nää..det här luktar skit.