1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1933191

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: vi fick ju en stor summa pengar denna säsong också...skillnad mot nästa? Förutom 8 milj. till Karlskrona? Vart de tog vägen får man inte fråga här...aktierna i Timrå ser jag som ett alternativ till årskort mm. Inte som en chans att tjäna pengar. Då finns bättre alternativ. Att sen ledningen innan försäljningen startade, pratade om utdelning på 5 % tycker jag är trams. De visste inget om intresset, de visste inte om laget skulle hänga kvar. Som sagt att stötta Timrå ok...men inte som en placering.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer