1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1937325

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Nisse på Mon: Var framgår det vad pengarna ska gå till?

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
mikenomad: Det sas direkt från början. Det pratades även om 5 % i utdelning beroende på vinst...

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
För mig innebär hela aktiehistorien att precis som det står om man läser på pepins att ge befästa vår position som SHL lag och givetvis skapa ett ännu bättre lag framöver .
Det innebär oxå att vi kan utveckla vår juniorverksamhet. Utveckla ungdomsverksamheten vilket i sig innebär att vi gör sociala insatser. Anställa scouter för att hitta rätt spelare för A-lag, J20, o J18. Förbättra organisationen m.m.
Alla som kan, vill och är intresserad bör investera i Timrå IK för att trygga framtiden. Minst ett tusen delägare borde de få ihop tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer