1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1938539

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Hoppas Freddan är arg på sig själv och inte laget, det är fan coachningen som förlorade den här matchen. Spela printz sista minuten? Inte spela drugge i PP utan Hardegård istället? Olofsson? Han kan fan knappt ens ha pucken under kontroll i PP. Helt otroligt jävla uselt vilka spelare man har på isen i fel situationer. Det enda som fattas är att berglund spelar i PP igen...

Freddan och thelin måste se sig i spegeln rejält. Slöseri på resurser så som man matchar laget.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Heisenberg: Mora tog två poäng också.
Helt otroligt jävla dåligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer