The great one: Nu blir det svårt med sju poäng upp till Mora. Tyvärr är det för många som inte har klarat spelet i SHL. Mest besviken är jag på Niklas Svedberg som jag trodde skulle rädda oss i många jämna matcher men så blev det inte. Bara ett mirakel kan nu rädda oss från kval ......
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tyvärr är det för många som inte har klarat spelet i SHL. Mest besviken är jag på Niklas Svedberg som jag trodde skulle rädda oss i många jämna matcher men så blev det inte.
Bara ett mirakel kan nu rädda oss från kval ......