Tikkare: Viktig match mot Mora på torsdag säjer Freddan. Helt avgörande match om det blir kval eller inte säjer jag. Nu är det bara att hoppas att krigartakterna och viljan finns att offra sig i alla lägen kommer fram. Det finns stora brister i allt för många just nu men att jobba, täcka skott kan alla om bara VILJAN finns. Upp till bevis nu Timrå IK och lev upp till vårt motto.......Vi är Timrå och vi ger aldrig upp. Vi supportrar ger aldrig upp men just nu gråter våra Timrå hjärtan...av oro och ångest.....vi vill inte till HA igen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu är det bara att hoppas att krigartakterna och viljan finns att offra sig i alla lägen kommer fram. Det finns stora brister i allt för många just nu men att jobba, täcka skott kan alla om bara VILJAN finns.
Upp till bevis nu Timrå IK och lev upp till vårt motto.......Vi är Timrå och vi ger aldrig upp.
Vi supportrar ger aldrig upp men just nu gråter våra Timrå hjärtan...av oro och ångest.....vi vill inte till HA igen
Heja Timrå...!!!