Andersson: Wunderbaum. Schweppes Indian Tonic rinn lätt i kväll😁 Bra moral, bra inställning i en måstematch. Vi lägger oss inte ner o dör av säsongen i dressinen utan nu har vi kupe.
Rimligtvis bör självförtroendet få en knuff i rätt riktning. Hoppas spelare o ledarna utnyttjar det på bästa sätt.
Oj vilken vinst. Tänka sig att vi vann med 5-0 på bortaplan i SHL 😎 det trodde man inte för ett år sedan, dessutom utan Wedin och Törnqvist. Hoppas verkligen Drugge får börja spela kontinuerligt nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer