{8515}: Svedberg är i grunden en bra målvakt, jag är förvånad att han varit svag då man haft en offantligt bra utveckling på målvaktssidan sedan man värvade Peter Hirsch, det handlar nog mycket om självförtroende och dagsform i den frågan. Peter Hirsch ser jag för övrigt som ett grymt förvärv i skym undan, ser gärna ett långtidskontakt på den herren.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Peter Hirsch ser jag för övrigt som ett grymt förvärv i skym undan, ser gärna ett långtidskontakt på den herren.