nils: Klart den här segern inte suddade ut oron för att åka ur. Men i ett kval mot ett HA-lag är vi såklart bästa laget. Dock är det ju så många andra faktorer som spelar in då, främst mentala. Det gäller att vara rätt förberedd inför uppgiften, vi måste gå in med känslan att vi har kvalitéer det andra laget saknar och utnyttja det. Inte sänka oss.
Samtidigt får det inte slå över till högmod och nonchalans. En svår balansgång men är det någon jag vill ha i ett tränarbås inför dylika utmaningar så är det Freddan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Samtidigt får det inte slå över till högmod och nonchalans. En svår balansgång men är det någon jag vill ha i ett tränarbås inför dylika utmaningar så är det Freddan.