Backhandflipp: Enligt Mrmadhawk så är Nubben ute på jakt efter 3:e målis som backup, kanske är han inte helt nöjd med Svedbergs nivå överlag? George Sörensen från Södertälje har tydligen varit uope på tapeten.
Sputnik: tror inte det handlar om att han är ”missnöjd” tror snarare att det är en säkerhetsåtgärd om någon utav våra målvakter skulle gå sönder. Vi gjorde ju likadant förra året.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer