Tikkare: Rent ut sagt riktigt klent agerat av Freddan! Är nästan så man hoppas att Brattström lämnar efter säsongen för hans eget bästa!!! Borde naturligtvis fått betydligt fler chanser!!! I övrigt bra första period. Frågan är om Blomberg o Olofsson kan komma tillbaka bara!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Borde naturligtvis fått betydligt fler chanser!!!
I övrigt bra första period. Frågan är om Blomberg o Olofsson kan komma tillbaka bara!