{8671}: Jag har ingen aning om vad domare inom hockey håller på med. Vafan när jag spela innebandy i divison 2 fick man ha mer kroppskontakt än vad det är i modern ishockey nu :S
Verkar bli utvisning iaf så fort en brynäsare får ont, som tidigare skrev.. Bedrövligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Verkar bli utvisning iaf så fort en brynäsare får ont, som tidigare skrev..
Bedrövligt.