Tjurn : är nästan beredd att hålla med. Han förstör och tar onödiga utv, är lite väl uppstudsig gulashkillen. Håller definitivt inte för SHL. Men vem fan gör det i laget? 3-4 stycken? Sen tycker jag Brynäs spelar jävligt fult ikväll. Den där Alcen är oxå en jävla tönt. Hånflinande gris. Man hånflinar inte som han gjorde efter sin filmning. Respektlöst och han kommer få betala en dag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer