Positiv match men powerplay var som bortblåst bedrövligt och en förstline måste till hur kan Olofsson få förstafiolen där har Freddan kört näsan i kaklet obegripligt åker i egen. Värld och t o m krockar med medspelare. Detta set mycket mörkt ut ex vis AIK skulle kunna d Skicka 3 spelarr direkt in i tre kronor Timrå har högst 1 så vi har lite att jobba på eller redan planera för HA..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skicka 3 spelarr direkt in i tre kronor Timrå har högst 1 så vi har lite att jobba på eller redan planera för HA..