FH - avdammad: finns inte ett uns hybris hos mig. Sluta stirra ner i botten på öl flaskan och lyft blicken pajas. Jag tar svedberg alla dar sa jag ju, med ett par ok backar framför sig är han bra. Jag lämnade utom och kommenterade ej samt tyckte att brynäs för stunden har bättre backbesättning. Doch indikerade jag på att Timrås besättning på baksidan är undermålig överlag och det vet du också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer