1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1951020

Sv: Apropå nånting...
Man får " Ståpäls " när man hör intervjun med " Frälsaren " SJÖDDA!!!
Nu börjar vi tagga tusen inför morgondagens match...
Sug och svälj...Trevlig kväll jungen!!
Imorgen blir det VINST mot Linköping i Isladan!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Sjödda får frågan, har du några idder eller ser nått som behöver förbättras redan nu? Jo som det ser ut nu så måste man jobbba färdigt alla situationer i försvarspelet innan man börjar tänka på anfallsspel. Det får absolut inte se ut så som det gjort i försvarspelet hittils.

Det är något jag också tänkt på, att det inte alltid bara är backarnas fel att vi blir tillbakatryckta i egen zon. Många gånger jobbar inte forwards färdigt utan chansåker och hoppas på att backen kommer få pucken. Och motståndarna lyckas trycka fast spelet i onödan.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Står Svedberg är det spiken i kistan för Freddan. Då idiotförklarar jag karln fullständigt.

Sv: Apropå nånting...
Dahlén borttrejdad. Sjukt tråkigt!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...