Fy fn, gött!! Men alltså, älsklingen Drugge? Skapar ju en hel del chanser åt motståndarna, tyvärr. Kan inte kompenseras med typ tre bra pass/match. Håller inte i min bok. Men jag gav honom typ 44 omgångar iaf :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men alltså, älsklingen Drugge? Skapar ju en hel del chanser åt motståndarna, tyvärr. Kan inte kompenseras med typ tre bra pass/match. Håller inte i min bok. Men jag gav honom typ 44 omgångar iaf :)
Forza Timrå!