För det första skulle jag inte bry mig, för det andra så är jag ingen proffesionell ishockeyspelare. Man kritiserar spelaren och inte personen. För det 3:e så är det spelarens egna val om dom vill gå in här o läsa. Så ditt argument håller inte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För det första skulle jag inte bry mig, för det andra så är jag ingen proffesionell ishockeyspelare. Man kritiserar spelaren och inte personen. För det 3:e så är det spelarens egna val om dom vill gå in här o läsa. Så ditt argument håller inte.