{8179}: Ska vara en bra deal om vi ska byta tycker jag.
Ja sedan ska vi fylla på med högre kvalitet än idag, samt några juniorer. Nielsen & Pontus Englund på backsidan samt Sjöberg & Eriksson på forwardssidan. Sedan har vi ju Kaijser & Jansson oxå
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja sedan ska vi fylla på med högre kvalitet än idag, samt några juniorer. Nielsen & Pontus Englund på backsidan samt Sjöberg & Eriksson på forwardssidan. Sedan har vi ju Kaijser & Jansson oxå