1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1959315

Sv: Apropå nånting...
Propagandus: Han tar en intervju direkt efter ett för dom riktigt nesligt nederlag. Tycker inte han beter sig eller säger något uppseendeväckande.
Tycker inte det blev någon domarskandal heller. I det stora hela bra beslut och nivå idag.
Objektivt betraktat.

Nu får vi passa oss för Oskars Haukeland. Otäckt om han har det här flytet mot oss. Vad gäller alla täckta skott från Oskars så behöver vi en eller ett par spelare som kan vara så kyliga att dom håller inne skottet en halvsekund emellanåt för att locka ner motståndare och sedan trampa runt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nån som vet vad som gäller för biljetterna i O-hamn?
Går alla biljetter på bortastå till supporterklubben?
Kan vi söderfolk få tillgång till några?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...