GurraG: Mitt första inlägg var inget hån, jag var bara uppriktig och tyckte MODO visar brist på respekt till supportrar med hur dom spelade nu, sen fick jag ett hånfullt svar, då svarade jag på det.
Synct: Skulle säga att vi gjort liknande insatser nu i slutet av säsongen sedan kvalplatsen var klar. Säkert inte medvetet men att som hockeylag spela en helt meningslös match borta mot ett topplag som har precis allt att spela för är fan inte en tacksam uppgift.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.