Det är själva grejen, du frågar inte om du kan få ett nummer som du själv vet är pensionerat och upphissat, det är respektlöst om du inte visste vad det var.
Zäta, hans nummer skulle det inte ens vara en fråga om att använda, oavsett om du är hans vän, lärling, son eller vad som helst. Varför pensionerar man ens nummer i hockeyn då för om klubben ändå kan tänka sig att göra undantag som ni gjorde där? ;)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är själva grejen, du frågar inte om du kan få ett nummer som du själv vet är pensionerat och upphissat, det är respektlöst om du inte visste vad det var.
Zäta, hans nummer skulle det inte ens vara en fråga om att använda, oavsett om du är hans vän, lärling, son eller vad som helst. Varför pensionerar man ens nummer i hockeyn då för om klubben ändå kan tänka sig att göra undantag som ni gjorde där? ;)