Vad är besvikelsen? Att han inte snittade en poäng per match? Vad i hans spel över 52 omgångar är det som är en besvikelse? För antar att du sett de flesta matcher som så tvärsäkert kan uttala dig.
Personligen sett till förväntningar ger jag honom minst G+ kanske VG om man ser till istiden och stabiliteten i defensiven, utan honom tror jag vi haft jobbigt att nå topp-8 kanske. För att han skulle fått MVG så hade han behövt varit mer delaktig i offensiven och dominera i den delen av banan som han gjorde i egenzon.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad är besvikelsen? Att han inte snittade en poäng per match? Vad i hans spel över 52 omgångar är det som är en besvikelse? För antar att du sett de flesta matcher som så tvärsäkert kan uttala dig.
Personligen sett till förväntningar ger jag honom minst G+ kanske VG om man ser till istiden och stabiliteten i defensiven, utan honom tror jag vi haft jobbigt att nå topp-8 kanske. För att han skulle fått MVG så hade han behövt varit mer delaktig i offensiven och dominera i den delen av banan som han gjorde i egenzon.