Absolut inte, kritisera gärna och ta en diskussion ifall du får mothugg, men man bör ju gärna kunna motivera det lite bättre än "jag tycker....". Känns lite vekt och fegt om jag ska vara ärlig.
Rytter: Du hade alltså inte högre förväntningar på en kille som byter en i stort sett ordinarie plats i ett NHL-lag mot HA? Det förvånar mig men det är ju jag det.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Absolut inte, kritisera gärna och ta en diskussion ifall du får mothugg, men man bör ju gärna kunna motivera det lite bättre än "jag tycker....". Känns lite vekt och fegt om jag ska vara ärlig.