1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1959796

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag håller med, han är en flopp. Jag sa det redan innan säsongen när modoboken hyllade honom som en Gud.
Om man vänder på allt, har hans insatser i år gjort att man spontant känt att..
"-Wow..den här killen borda lira i NHL!"
Nej..nej..nej.
Han har mycket speltid..ja. Men det säger inte mycket. Han hade fått den speltiden oavsett.
Har han stabiliserat Modos försvar? Jag vet inte...upp och ner har det väl varit med den saken..som ifjol men lite bättre.
Det där med Svartens tröja är sjukt. Jag skulle må djävulskt illa om jag vore Svarten. Det unika är borta.

Har Enström förresten boka upp sitt groggbord nere på hamna i norrfälla?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Killen kommer alltså hem och ska spela 1-2 säsonger i Modo och måste då bryta den heliga regeln på Svartens bekostnad!!!
Sjukt! Vad är det för fel på karln?
Ta ett annat namn nummer och trappa ner i frid.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.