Nån som vet status på Blomberg, där har vi en spelare som det känt som vi glömt av lite. Var riktigt på G innan hjärnskakningen och hade nog haft centerroll i nån av de 2 första kedjorna nu.
Sputnik: Är tydligen inte riktigt ok än enligt vad jag fick höra igår men inte omöjligt att han kan komma tillbaka. Sett bra ut annars o fått alldeles för lite speltid! Stark o riktigt bra i boxplay också!💪!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer