{8399}: Vete tusan om jag håller med. Han stod för ett par bra räddningar senare i matchen, men jag vet inte om det väger upp för att bjuda motståndarna på en ledning i en så viktig match. Att Timrå fick jaga från början får Svedberg ta på sig, och det är klart det blir skakigt i försvaret när man inte vet om man kan lita på att målvakten inte oprovocerat slänger ut pucken mitt i slottet.
Överlag så har försvaret sett tryggare ut med Brattström i målet, och just nu är det trygghet som behövs.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer