Hälge: det är för DÅLIGT! Fy fan vad lojt man spelar.
Inlägg: 1962334
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Oskars spelar ganska bra nu. Men jag håller med om att man borde kunna sätta bättre press i deras uppspel - man är nog lite rädda att åka bort sig just nu.