Bee: Nu när försvarsspelet ändå ser helt ok ut, passa på att spetsa iallafall till första kedjan, funkar inte att det ska vara Wedin mot Oskarshamn framåt.
Helt ok med mig att sätta Olofsson i första nu när Robot aldrig kommer bli verklighet, men in med Laxen eller Thörnkvist där isåfall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Helt ok med mig att sätta Olofsson i första nu när Robot aldrig kommer bli verklighet, men in med Laxen eller Thörnkvist där isåfall.