Woody Jokinen: Det är nog bara MODO haha. För mycket fritid i modoiterna såhär års ;)
Att torska en game 7 i overtime är aldrig roligt (vilket nu modoliderna vill åt), men jag tar gärna en sån tuff förlust i kvarten, finns värre scenarion... ;D Som i Semi eller en Final..
Sen finns det såna där äckliga scenarion som bara inte får ske, som bara inte ska ske för någon, men det drabbar vissa vare sig man vill det eller ej. Jag pratar om när lag degraderas i sudden death.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Att torska en game 7 i overtime är aldrig roligt (vilket nu modoliderna vill åt), men jag tar gärna en sån tuff förlust i kvarten, finns värre scenarion... ;D Som i Semi eller en Final..
Sen finns det såna där äckliga scenarion som bara inte får ske, som bara inte ska ske för någon, men det drabbar vissa vare sig man vill det eller ej. Jag pratar om när lag degraderas i sudden death.