Sputnik: För mig är Svedberg självklar att stå som första keeper, däremot måste Andersson och Co våga matcha utespelarna annorlunda. Helst 52/38/57 — håller alla tummar att Salmonsson kommer tillbaka, om inte, ska Hållander spela där – andrafemman bör bestå av 11/79/10. Är rädd att Salmonsson har tagit sitt sista skär i en elitklubb, och jag hoppas innerligt och ytterst att jag har fel.
Sedan förstår jag inte varför man spelar de två mest kompetenta defensivt säkra backarna tillsammans, splitta upp 26/48 så Kinnvall och Höstlövehård kan ta sina offensiva räder med någon som faktiskt har skickligheten att
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan förstår jag inte varför man spelar de två mest kompetenta defensivt säkra backarna tillsammans, splitta upp 26/48 så Kinnvall och Höstlövehård kan ta sina offensiva räder med någon som faktiskt har skickligheten att