Inlägg: 1963240
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}:
Ta fram beviset på att iko anmälde detta, eller sitter du bara och hittar på? Jag tolkar det som att dommare och kontrollant granskade bilderna och anmälde för att det var en situation man missat under match som borde gett mer än 2 min och ville ha det granskat av disciplinnämnden, precis som 99% av anmälningarna.
Det vi vet nu är att Jallasvaara har en månadslön på minst 120.000.
Att ni ens orkar fokusera på Salomonsson situationen. Detta klassas som raceincident inom motorsporten, och det är tydligt att detta är en olycka som uppstår pga tappad balans och kort reaktionstid. Surt ja visst, men glöm och gå vidare.
Men antar att det är nått slags försvar som håller på att byggas upp ifall ni mot all förmodan skulle slås ut. Lite enklare och bekvämare att peka på dessa situationer än att konstatera att man inte var bra nog.
Ta fram beviset på att iko anmälde detta, eller sitter du bara och hittar på? Jag tolkar det som att dommare och kontrollant granskade bilderna och anmälde för att det var en situation man missat under match som borde gett mer än 2 min och ville ha det granskat av disciplinnämnden, precis som 99% av anmälningarna.
Det vi vet nu är att Jallasvaara har en månadslön på minst 120.000.
Att ni ens orkar fokusera på Salomonsson situationen. Detta klassas som raceincident inom motorsporten, och det är tydligt att detta är en olycka som uppstår pga tappad balans och kort reaktionstid. Surt ja visst, men glöm och gå vidare.
Men antar att det är nått slags försvar som håller på att byggas upp ifall ni mot all förmodan skulle slås ut. Lite enklare och bekvämare att peka på dessa situationer än att konstatera att man inte var bra nog.
Man kanske ska börja anmäla snudd på allting?