Tydligen är hockeyunderhållningen tillräckligt bra för att locka en hel del timråiter till att se matcherna och diskutera dem och situationerna i syfte att provocera.
Men det är klart förlora sig genom 52 omgångar kan inte vara kul, klart man hittar ett lag i ha att följa då.
Lycka till ikväll nu, Oskarshamn ska väl inte få dominera ytterligare en match?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...