1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1963318

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Rytter: Det sticker verkligen i ögonen att vi är i finrummet ;D ;D ;D

Vart var det ni hamnade nu? På plats 15 i SHL? Nej juste, den finns ju inte än, kanske när ni tjatat tillräckligt länge så öppnas nog den platsen till er ska ni se ;)

Jag önskar dig allt väl, jag förstår hur det känns att hela tiden ligga där på botten och aldrig kunna ta sig upp till de stora grabbarna ;) Eller förresten, det gör jag inte, vi spelar iallafall mot de stora grabbarna, en erfarenhet ni saknar.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nevink: Spelar vi verkligen mot de stora grabbarna? vi har spelat sämre än IKO i 2 matcher nu, och ska va glad att vi har 1 match pga en turstudds på Gallos röv, va LIIITE ödmjuk iaf, jinxa inget. NU KÖR VI!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...