Mr madhawk fortsätter gulla med Oskarshamn på Twitter. Vill väl ha ett till lag från söder till sitt älskade lag från Malmö som han så partiskt får fokusera på i Expressen.
Nu vill jag se ett äckligt tråkigt brunkarspel på lördag. Tufft fysiskt och stäng deras fart på hemmaplan. Jag hade missbedömt Berglunds betydelse för denna förening och lag på isen. Han skall va kvar oavsett division!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer